مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

۳ زن رمال متهم به کلاهبرداری در مشهد دستگیر شدند (۳۰ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۲۹۳
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
۳ زن رمال متهم به کلاهبرداری در مشهد دستگیر شدند (۳۰ دی ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری بانوان مشهد ۳متهم به کلاهبرداری با ترفند رمالی و گره گشایی دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت:در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های شهروندان و در پی گزارش کلاهبرداری سریالی از شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد توسط چند زن رمال موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات از مالباخته‌ها مشخص شد، چند زن دوره گرد با پهن کردن بساط در قسمت پیاده رو‌های خیابان‌های هسته مرکزی شهر طعمه‌های خود را با چرب زبانی جذب و با ادعای گره‌گشایی برای مشکلات خانوادگی، زناشویی، مالی، دعا برای خوشبختی، باطل کردن طلسم، بخت‌گشایی، دعا برای بخت گشایی و جذب شدن دختر یا پسر مورد علاقه و ... مبالغ بین ۳ تا ۵ میلیون ریال را از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

نگهبان تصریح کرد: در این راستا تیمی از ماموران کلانتری بانوان پس از بررسی دقیق اظهارات چند تن از مالباخته‌ها و به دست آوردن مشخصات ظاهری این افراد شیاد با گشت‌زنی در هسته مرکزی شهر آنان را حال سرکیسه کردن طعمه‌ای دیگر شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از آن‌ها تعدادی تعدادی آلات و ادوات رمالی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی با اشاره به جرم بودن رمالی و دعانویسی از مردم خواست با هوشیاری فریب اینگونه افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشابه بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->